27 באפריל 2024 5:03
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בבשר החי" ("In the Flesh"), הדרמה העל-טבעית מגיעה להוט

 

העונה החדשה של הדרמה עטורת השבחים של רשת "BBC" "בבשר החי"- החל מה-17.9 ב-HOT VOD

 

הסדרה המקורית, בכיכובו של לוק ניוברי ("הרקלוס"), מתארת את נקודת המבט הייחודית של זומבים שמנסים להשתקם ולשוב לחברה. בשנה החולפת היא זכתה בשני פרסי "BAFTA" וגרפה מחמאות מהמבקרים

 

"בבשר החי" ("In the Flesh"), הדרמה העל-טבעית של רשת "BBC", נוצרה על-ידי דומיניק מיטשל, ומככב בה לוק ניוברי ("הרקולס").

 

הסדרה, המשודרת בארצות-הברית ברשת "BBC America", הפכה לחביבת המבקרים ובעקבות הצלחתה חודשה לעונה נוספת ומורחבת, בת שישה פרקים. באפריל האחרון זכתה הסדרה בשני פרסי "BAFTA" 2014, עבור המיני-סדרה הטובה ביותר ועבור הכתיבה הטובה ביותר בדרמה. בנוסף, "בבשר החי" הייתה מועמדת לפרס "GLAAD" על תרומתה לקהילה הגאה.

 Programme Name: In The Flesh - TX: n/a - Episode: n/a (No. n/a) - Picture Shows:  Kieren (LUKE NEWBERRY), Amy (EMILY BEVAN) - (C) BBC - Photographer: Des Willie

ב"ניו יורק טיימס" נכתב שהיא "דרמה משפחתית רגישה, נוגעת ללב, הומוריסטית ומשוחקת נהדר, ש'התחפשה' לסיפור אימה ומתארת חוסר סובלנות וייאוש. "בבשר החי" מעלה הילוך בעונתה החדשה, ומוכיחה שלא כל סדרת זומבים מוכרחה לספר על אפוקליפסת זומבים". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" נכתב ""בבשר החי" היא דרמת אימה חכמה ומחוספסת שמחמיאה ללוח השידורים של "BBC"". ה"גרדיאן" כתבו "דרמה קודרת וקורעת לב ששומרת על טון קומי, מלאה בסטייל, מופתית ורלוונטית. הכתיבה אינטליגנטית, המשחק מצוין באופן אחיד, והאמירה שלה היא כזו שסדרות אחרות או לא מעזות לזעוק או לא טורחות. העונה החדשה של "בבשר החי" מרחיבה את הרעיון והעולם, אך נותרת אישית ואמיתית. אחת מהדרמות – זומבים ובכלל – החזקות בטלוויזיה". ב"טי וי גייד" נכתב שהיא "סדרה מסקרנת, מורטת עצבים ומצמררת שמכוונת גבוה כאלגוריה לדעות קדומות חברתיות ופוליטיות".

 

העונה החדשה נפתחת תשעה חודשים לאחר האירועים הסוערים שחתמו את העונה הקודמת. בכפר רוארטון החיים והמתים לשעבר הגיעו להסכם שלום שברירי. אך ישנה תחושה של פחד באוויר, אותה מייצרים המפלגה הרדיקאלית האנטי-זומבית "ויקטוס" ומנגד, הקבוצה המחתרתית של הזומבים לשעבר. כשהרוחות מתלהטות, קירנן ווקר (ניוברי) – שניסה לשמור על פרופיל נמוך – נאלץ לוותר על חלומו להימלט ולהתחיל מחדש בפריז, כשדמויות דומיננטיות משני צדי המתרס מכניסים אותו למערבולת מסחררת.

 

חברת הפרלמנט מטעם "ויקטוס" מקסין מרטין (וונמי מוסקו, "לרקוד על הקצה", "ורה") מלבה את קריאות הנגד בכפר, בעוד שאחד מאנשי הצבא, סיימון (אמט ג'יי סקנלן, "The Fall", "שומרי הגלקסיה"), רוצה שקירנן יישאר ברוארטון מסיבות אחרות. בעוד קירנן מוצא את עצמו בקו האש של מקסין וסיימון, גם במשפחתו המתחים מוצתים מחדש, כשאחותו התיכוניסטית ג'ם (הארייט קיינס) מתמודדת עם השדים הפרטיים שלה. הנחמה היחידה של קירנן היא חזרתה של שותפתו לשעבר איימי דייר (אמילי ביוון), אך האם גם היא עברה לצד הרדיקאלי? ככל שהעונה מתקדמת, נאבק קירנן יותר ויותר בזהותו ובאמונות שלו ושל אחרים. דבר אחד בטוח, חיים שקטים הם לא אופציה עבורו.

 

"בבשר החי" מתרחשת מספר שנים לאחר אפוקליפסת זומבים, שבעקבותיה המין האנושי נלחם כדי למחוק מהעולם את אוכלי המוחות האכזריים. בסופה של המלחמה, נשלחו הזומבים הנותרים למתקני כליאה. עם הזמן גילו מדענים תרכובת כימית שמדכאת את רעבם של הזומבים, ואחרי חודשים של שיקום וטיפול תרופתי, הממשלה הבריטית החליטה להשיב בהדרגה את הזומבים ה"מאולפים" לחברה, בעוד שהמקומיים נאלצים להתגורר לצדם. בין הזומבים המשוחררים נמצא קירנן ווקר, שלפני שנים ספורות התאבד וזמן קצר לאחר לווייתו, הוא היה בין האלפים ששבו מהמתים במתקפת הזומבים הטראגית. כעת הוא נאלץ להתעמת עם משפחתו והקהילה העוינת, ומתקשה למצוא שייכות וקבלה.

 

בסדרה מככבים לוק ניוברי, אמילי ביוון, דיוויד וולסמלי, הארייט קיינס, סטיב אווטס ("מחפשים את אריק"), קנת' קרנהאם ("מבצע ואלקירי"), המועמד ל"BAFTA" ריקי טומלינסון ("משפחת המלוכה"), סטיבן תומפסון,קווין סאטון ("הסינדיקט"),סטיב קופר ("אמרדייל"), מארי קריטצ'לי, סנדרה האגט, ג'ררד תומפסון, ג'יליאן וו, וונמי מוסקו ואמט ג'יי סקנלן.

 

החל מה-17.9, יום רביעי, כל הפרקים בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!