27 באפריל 2024 7:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המירוץ למליון 3 המתמודדים

נא להדק חגורות! העונה השלישית של "המירוץ למיליון" יצאה לדרך…
עונה חדשה, מבדרת, מסחררת, ישראלית ובעיקר חוצה את כל הגבולות.
11 זוגות, הכי ישראלים שיש, יצאו לכבוש את העולם
"המירוץ למיליון 3" ימי רביעי ושבת ב"רשת"

לאחר 2 עונות מדוברות ועתירות רייטינג,"המירוץ למיליון", תכנית הריאליטי המצליחה וזוכת הפרסים חזרה לעונה שלישית, מפתיעה יותר, מצחיקה יותר ומאתגרת יותר. 11 זוגות, 4 יבשות ומרוץ אחד שלא עוצר לרגע בהנחייתו של רון שחר.

המשימות, גדולות מהחיים והלוקיישנים… חלומיים. המתמודדים מוכנים (או לפחות כך הם חושבים!) אבל- האם העולם מוכן בשבילם? "חוצפה ישראלית" גרסה 3.0, בעונה לוהטת ומצחיקה במיוחד – המירוץ למיליון 3.

ב-11 במאי "המירוץ למיליון" המריא ועימו גם 11 זוגות ישראלים שיצאו למסע של החיים שלהם. מתוך אלפים רבים שנרשמו למשחק הטלוויזיה הגדול והמאתגר בעולם, נבחרו 11 זוגות בלתי נשכחים, שיהפכו למרענן הרשמי של הקיץ, כשלכולם מטרה אחת משותפת – לא להיות האחרונים לפגוש את רון שחר בפיט סטופ.

והמשימות… תשכחו מכל מה שהכרתם. העונה החדשה בודקת את כל הגבולות. יותר אקסטרים, יותר מצחיק ובעיקר יותר מאתגר. איך הזוגות יתמודדו? האם הראש הישראלי הוא זה שיצליח להוביל אותם כל הדרך עד למקום הראשון או אולי הזוגיות החזקה? איך המסע המסחרר הזה ישפיע על הקשרים הייחודיים כל כך של כל זוג? המרוץ הבלתי פוסק, על פני הגלובוס כולו, יעמיד את המתמודדים בתנאים שלעיתים נראים בלתי אפשריים בהם הסיכוי לנצח יהיה תלוי בראש ובראשונה במערכות היחסים.

המרחק מהבית, הקושי הפיזי, הבדלי התרבות והשפה- כולם יערערו וייבחנו את עמידות הזוגות שלנו. זה הולך להיות מטלטל, מרגש ומסעיר.

גמר העונה השנייה של "המירוץ למליון" היה לגמר הנצפה ביותר אי פעם בישראל בקרב צופים פרטיים וזאת לאחר שכ-1.5 מליון צופים (ורייטינג של % 42 בקרב משקי בית יהודיים) צפו במשדר הגמר שנערך בסינגפור.

"המירוץ למיליון" הינה אחת מהפקות הטלוויזיה המושקעות, המורכבות והיוקרתיות ביותר. המתחרים, צוותי הצילום וההפקה יוצאים יחד למסע חוצה יבשות ומדינות כשנופי העולם" משמשים כ"תפאורה" מתחלפת ומרהיבה אשר במהלכה נסחפים הצופים לאין-ספור רגעי צחוק, דרמה ובכי של המתמודדים במדינות רחוקות ובתרבויות זרות.

 צילום המתמודדים : עדי אורני

אנדריאה ורוני

רוני ואנדריאה, זוג נשוי בפרק ב' של החיים, ה"סבא והסבתא". שניהם ממוצא אנגלוסקסי עם מבטא חזק, אשר מוצאים נחמה זה בזרועותיו של זו. רוני, אלמן בן 60, ולו שני ילדים ועשרה נכדים. אנדריאה, בת 57, גרושה עם שישה ילדים ושמונה נכדים. הזוגיות ביניהם מהווה פרק ב' מקסים עבור שניהם אשר מאוהבים עד כלות וחיים את המוטו של לחיות את החיים במלואם ולנצלם עד תום. השניים מגיעים אל המירוץ למיליון בכוונה להוכיח לכולם שעל אף גילם ה"מופלג", גם הם יכולים לעשות זאת בגדול. הידעתם? **ארבע שנים לאחר שנפגשו, רוני הציע לאנדריאה לצאת לדייט, בפייסבוק!

מעיין ובת אל

מעיין ובתאל בנות ה-20, בנות דודות משני הצדדיים ממוצא פרסי. החברות הכי טובות ממושב זרחיה שיתנו הכל זו לזו. מעיין, אחראית משמרת בחנות פוקס בביג, צומת קסטינה, אמביציוזית, מצחיקה, פרועה, קלילה ומאוד חמה. בתאל, עובדת בשירות לקוחות טלפוני של "יס". היא המבוגר האחראי בקשר, בעלת מוסר עבודה גבוה, בחורה ביתית שלא אוהבת לצאת הרבה מהבית, מאופקת יותר ובעלת ביטחון עצמי. בין השתיים ישנו שיתוף פעולה מתמיד, אהבת אמת וחציית הגבולות בין משפחה לחברות נאמנה. הידעתם? ** הכינוי של השתיים אחת לשניה הוא סכי ושטי. מעין היא "סכי"- הסכסכנית, ואילו בתאל- "שטי"- היא השטן.

חרות ויופטוט

חרות ויופטוט הן חברות ילדות דתיות מפתח תקווה וחברות בתנועת הנוער עזרא. בנות 20 עם גישה של טינאייג'ריות .. חרות, חולמת להיות שחקנית, לומדת במכינה של ניסן נתיב. כל רצונה הוא לשלב בין הדת למשחק למשפחה וילדים. יופטוט, המגיעה ממשפחה דתית לאומית המונה 10 נפשות הידעתם? **יופטוט מעריצה את הראל סקעת, וחירות חולמת לשחק לצד נטע גרטי

דנה ודבי

במקור מירושלים, הן אמנם רק נראות כמו אחיות, אך הן אימא ובת, לפעמים גם הן כבר מתבלבלות בתפקידים. דבי בת ה-46 מתווכת נדל"ן ואילו דנה 24 היא בעלים של מועדון. הסיפור של דבי ודנה הוא מעשה בתפוח שנפל קצת רחוק מהעץ. אימא במשרה חלקית וילדה הורית. המוחצנות ודומיננטיות של אימא דבי, הולידה ילדה שקטה ויותר סגורה ממנה. בחלק מהזמן מנסה דבי לגרום לדנה להיות מטופחת יותר ומודעת לחיצוניות ואילו דנה מנסה לגרום לדבי להיות יותר אימא ופחות חברה, הידעתם? **דבי לא יוצאת מהבית בלי ליפסטיק אדום ואילו דנה לא סובלת איפור.

דוד ואלירן

חברי ילדות בני 28, אשדודים, רווקים, עובדי נמל- סוורים, זוג חברים חתיכים וכרזמטים. אלירן הוא בעל אינטליגנציה רגשית גבוהה, מסור לעבודתו עם שאיפות להתקדם בנמל, בחור שכל אמא הייתה רוצה לבת שלה. דויד לעומתו, קצת יותר שקט אבל עם המון נוכחות וביטחון עצמי.. שניהם ילדים טובים של אמא. מדובר בשני חברים טובים מימי בית הספר, שאפתנים ונחושים להצליח בחיים. הידעתם? ** לשניהם בדיוק אותו גובה, אותו משקל ואותה מידת נעליים.

אלירן ואיציק

איציק ואלירן הם חברי ילדות מכרמיאל, המתגוררים כבר כמה שנים טובות בעיר הגדולה, תל אביב. איציק, בן 28מוכר פלאפל, גר יחד עם אלירן ועוד שני שותפים בדירת 3 חדרים בעיר. אלירן בן ה- 26 הוא מנקה חופים בלונדיני עם לוק של גולש. יחסי התלות בין השניים הופכים את המערכת יחסים הזאת למתוקה ויפה. אלירן הוא האח הקטן במערכת היחסים. איציק הוא הדמות הבוגרת והאחראית יותר מבין השניים, זה שבעשר אצבעות הפך משוטף כלים, לשותף בפלאפליה. הידעת? **אלירן מומחה במשפטי פתיחה בים ואילו ואיציק יודע למכור פלאפל בכל השפות

מור וליאור

מור וליאור, נשואים פלוס שניים מאילת. הכירו לפני כ6 שנים. ליאור, בן 33, סיים מערכת יחסים ארוכה עם בחורה ומיד הכיר את מור, 28, ומהסופ"ש הראשון שהיא באה אליו לאילת היא נשארה ולא חזרה! ליאור, בן ה-33 הוא מנהל פנצ'ריה משפחתית ומייבא רכבי יוקרה. מור בת ה- 28, עובדת עם ליאור ומגדלת את שני ילדיהם, נהורי ונריה. הידעתם? **בזמנם הפנוי אוהבים לשיר קריוקי ולדוג דגים

לירן ורונית

רונית ולירן הם ידידים הכי טובים מעפולה שהכירו בפסיכומטרי. רונית בת ה-33 היא מנהלת רכש ולירן בן ה-27 הוא עורך דין במקצועו. לירן הוא בחור מצחיק, ושובה לב ורונית היא אישה פנומנאלית וחזקה, מלאה בהומור ופה שאף אחד לא יכול לעמוד מולו. ניתן לראות בדינאמיקה ביניהם שבין השניים מסתתרת חברות יפה עם הרבה הבנה וחוויות משותפות.. הידעת? **החברות ביניהם היא כה קרובה, עד כי לירן ליווה את רונית בלידת ביתה.

שימי ויסמין

שימי ויסמין הם בני זוג משכונת התקווה. שימי בן ה-26, מנהל מסעדת בשר בשכונת התקווה. שימי הוא גבר חזק ודעתן שיודע מה הוא רוצה. יסמין בת ה-19 היא עולה ותיקה מאוקראינה העובדת כמוקדנית בהוט. יסמין המתגוררת עם שימי בבית אמו, היא יפיפייה וטובת לב. שימי הוא היותר דומיננטי בבית, זה שרוצה לנוח בכורסא שלו בסוף היום. השניים תואמים זה לזה ככפפה ליד הידעתם? הדייט הראשון שלהם היה בחתונה של ליהיא גרינר

טליה וקובי

נשואים טריים, מגבעתיים. טליה בת 30 וקובי בן 33, זוג אינטליגנטי והייטקיסטי, מבדרים ומשעשעים בהומור ציני, שנון ומיוחד. טליה היא בחורה פלפלית עם מנטליות אמריקאית, עם אהבה ורצון לעזור לחיות. קובי, מהנדס חשמל הייטקיסט, בן למשפחה בריטית בחור מאוזן ולעיתים מתוכנן יתר על המידה… השניים מגדלים שני חתולים וכלב, אוהבי חיות, מוזיקת רוק וקמפינג. הידעתם? **השניים הקימו מאהל מחאה בכיכר המדינה

רומי וקורל

רומי וקורל הן אחיות מפ"ת. קורל בת ה-20, סטודנטית למשפטים במכללת שערי משפט, היא האחות הגדולה והנסיכה המטופחת של הבית. רומי בת ה-18, וקראת גיוס לצה"ל, היא האחות הקטנה, הטומבוי הרצינית והבוגרת. ההבדל ביניהן בא לידי ביטוי במראה, בהתנהגות, ובגישה. השתיים לא מפסיקות להתנגח זו בזו, על אף האהבה הגדולה ביניהן. הידעתם? **רומי חובבת ספרי שואה ואילו לקורל אוסף לקים מפואר

 

שתפו את הפוסט!