26 באפריל 2024 20:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של הסיטקום המצליח וזוכה הפרסים "ממי"- "ממי" ("Mom")

אחת מ-10 הקומדיות המצליחות ביותר בטלוויזיה האמריקאית

 

זוכת פרס ה"אמי" 2014 ופרס המבקרים ("TCA")

 

ניו יורק טיימס: "קומדיה אמביציוזית, שחוקרת סוגיות חשובות במעטפת של סיטקום קונבנציונאלי, ומספקת מנה שבועית של תוכן אמיתי ורציני"

 

 Mom 2

 

אנה פאריס וזוכת פרסי ה"אמי" אליסון ג'ני חוזרות כאימהות הכי שערורייתיות בטלוויזיה, בעונתה השנייה של הקומדיה המדוברת, מהיוצר של "המפץ הגדול" צ'אק לורי. למעלה מ-11 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה החדשה, שזכתה לביקורות משבחות וממשיכה לשבור שיאי רייטינג

 

"ממי" ("Mom"), הסיטקום של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", נוצר על-ידי המפיק ויוצר הטלוויזיה המצליח צ'אק לורי, שאחראי ללהיטים כמו "דארמה וגרג", "שני גברים וחצי", "מייק ומולי" ו"המפץ הגדול".

 

לצדו של לורי, עומדים מאחורי הסדרה זוכה ה"אמי" אדי גורודצקי ("המפץ הגדול") וניק בקיי ("מלך השכונה"). גולת הכותרת של "ממי" היא ללא ספק צוות השחקנים המשובח שלה, בהובלת שתיים מהשחקניות המוערכות ביותר בהוליווד, אנה פאריס – כוכבת סרטי "מת לצעוק", "אבודים בטוקיו" ו"הדיקטטור", וזוכת חמישה פרסי ה"אמי" אליסון ג'ני – כוכבת "הבית הלבן", "אמריקן ביוטי", "השעות", "ג'ונו" ו"העזרה".

 

עונת הבכורה של הסדרה המרעננת מיצבה אותה כקומדיה החדשה השנייה הכי נצפית של עונת הסתיו, וקטפה שורה ארוכה של פרסים: פרס ה"אמי" ופרס המבקרים לשחקנית המשנה הטובה ביותר בקומדיה (שניהם עבור ג'ני), וכן פרס מיוחד מטעם האקדמיה לטלוויזיה. בנוסף, הייתה הסדרה מועמדת לפרס "גלובוס הזהב" ולארבעה פרסי "People's Choice" (את הטקס הנחו פאריס וג'ני ביחד).

 

11.3 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה השנייה של "ממי". נכון להיום, מבין כל הסדרות של רשתות הטלוויזיה, "ממי" עשתה את הזינוק הכי גבוה ומהיר בנתוני הרייטינג, ואחד מפרקיה הגיע לפיק של 12.3 מיליון צופים. לאור היותה אחת מעשר הקומדיות המצליחות ביותר בארה"ב, חודשה הסדרה לעונה שלישית במרץ האחרון.

 

בעונה החדשה הפכה "ממי" באופן רשמי ליקירת המבקרים, וכעת היא מועמדת לשני פרסי המבקרים, בראשם הפרס לקומדיה הטובה ביותר. ב"ניו יורק טיימס" נכתב שהיא "קומדיה שהפכה אמביציוזית, ולא חוששת לחקור סוגיות חשובות כמו אלכוהוליזם, נטישה ואלימות, במעטפת של סיטקום קונבנציונאלי. היא מספקת מנה שבועית של תוכן אמיתי ורציני, מבלי להיות יבבנית או צדקנית, באופן שבולט לטובה ברשתות הטלוויזיה. יש לציין לטובה את העובדה שכמעט כל צוות השחקנים של 'ממי' מורכב מנשים".

 

ב"טי וי גייד" השוו את "ממי" ל"רוזאן" וכתבו ש"מגיע לה הרבה כבוד. היא משוחקת במרץ וחוסר פחד על-ידי פאריס וג'ני. אפילו אם יש בה מעט תקווה, 'ממי' היא עליזה בצורה שבה היא מייצגת הישרדות מול הכלכלה הגוועת". האתר הנחשב "A.V. Club" כתב ש"'ממי' תפסה את מקומה כאחד מהסיטקומים הטובים ביותר של העשור. צוות השחקנים הוא מהמובילים על המסך. כנה, מצחיקה, שנונה ומושרשת בכאב אמיתי, 'ממי' יותר מהנה מרוב הסדרות כיום. צוות הכותבים מוצא דרכים להעביר מסרים בדרכים לא מקובלות ומאוד מבדרות. יש עומק אמיתי לדמויות, מצרך נדיר בסרט או סדרה קומיים, ורצון יוצא מן הכלל לחדש כל הזמן". ב"HitFix" הוסיפו שהיא "אחת מהקומדיות הייחודיות, ההישגיות והכי פחות צפויות בטלוויזיה".

 

"ממי" היא קומדיה על משפחה עדכנית, נועזת ובעיקר לא מתפקדת, שבמרכזה ניצבת כריסטי (פאריס), אם חד-הורית ומלצרית, שפיכחותה בת השנה העניקה לה את היכולת להתיר שנים של החלטות פזיזות על-מנת ליצור חיים טובים יותר לה ולשני ילדיה. אך לא משנה לאן היא פונה, היא נבחנת שוב ושוב על-ידי אמה בוני (ג'ני), מכורה לשעבר בעצמה, ואישה חסרת אחריות שהופיעה מחדש בחייה.

 

מי שמסבכים עוד יותר את העניינים הם שני ילדיה, רוסקו (בלייק גארט רוזנטל) וויולט (סיידי קלבנו, "מליסה וג'ואי") בת ה-18, שהלכה בעקבות אמה וסבתה, ונכנסה להיריון בגיל מוקדם. למרות המכשולים הרבים שהחיים מציבים לה, כריסטי מנסה להישאר חיובית בעוד היא פוסעת בדרך חדשה. אך היא ניצבת מול מאבק מפרך, כשהיא מוקפצת בקבוצת תמיכה מגוחכת.

 

זוכת ה"אמי" ג'יימי פרסלי ("קוראים לי ארל") מצטרפת לצוות השחקנים בעונה החדשה כג'יל, גרושה טרייה, ואישה עשירה ואובססיבית לעצמה, שהייתה בגמילה לא פעם וכעת מודרכת על-ידי כריסטי. מלבדה, מגיעים להופעות אורח זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר ("העזרה"), המועמדת ל"גלובוס הזהב" בוורלי ד'אנג'לו ("שיער"), קווין פולק ("החשוד המיידי"), דיוויד קרומהולץ ("10 דברים שאני שונאת אצלך"), זוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" אד אסנר ("המופע של מרי טיילר מור"), המועמד ל"אמי" קולין הנקס ("פארגו"), המועמד ל"אמי" אלן רצ'ינס ("דארמה וגרג"), כוכב ה-NBAריק פוקס ושרה רו ("פחות ממושלמת").

 

לצדן של פאריס וג'ני, מככבים בסדרה סיידי קלבנו, נייט קורדרי ("הדיילי שואו"), מאט ג'ונס ("שובר שורות"), פרנץ' סטיוארט ("מפגשים מהסוג האישי"), מימי קנדי ("חצות בפריז"), ספנסר דניאלס ("סיפורו המופלא של בנג'מין באטן") ובלייק גארט רוזנטל.

 

החל מה-7.6, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!