27 באפריל 2024 0:42
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצצה לעולם ההשקעות ושוק ההון בהוט: התעשייה 2 Industry

התעשייה 2
Industry

"תעשייה" ("Industry") היא הפקה משותפת של רשת HBO ו-BBC שיצרו מיקי דאון וקונרד קיי. בין מפיקי הסדרה הנוספים ניתן למצוא את שני היוצרים ואת ג'יין טרנטר ("ספוקס", "שם המשחק"). כעת הסדרה חוזרת לעונה שנייה.

"תעשייה" מספקת הצצה לעולם ההשקעות ושוק ההון. הסדרה עוקבת אחר קבוצת צעירים שזה עתה סיימו את לימודיהם האקדמיים ומתחרים על מספר מוגבל של משרות קבועות בבנק השקעות מוביל בלונדון. "הבוגרים" צריכים גם להישען זה על זו וגם לדאוג לעולם לא להשתרך מאחורי השאר או לתת להם יתרון.

בעונתה השנייה של הסדרה, חבורת "הבוגרים" לא מקבלים יותר הנחות בגלל היותם חדשים וצעירים. כולם צריכים להוכיח את עצמם, אפילו יותר מבעבר. העונה נפתחת כשנה לאחר שיא הקורונה ו"פירפוינט" מתכוננת לחזרה לשגרה. הרפר צריכה להתמודד עם ההשלכות של ההחלטה שלה מסוך העונה הקודמת וכולם מתכוננים להעלות הילוך כדי להוכיח את יכולותיהם.

Photo : Copyright © Simon Ridgway, 2021 – www.simonridgway.com – pictures@simonridgway.com – 07973 442527 | קרדיט HOT ו-NEXT TV

בסדרה מככבים וויל טיודור ("משחקי הכס", "אנושיים"), קן ליונג ("אבודים"), מיהאלה הרולד, מריסה אבלה, הארי לאוטי, דיוויד ג'ונסון ונבהאן ריזוואן.

לעונה החדשה מצטרפים זוכה ה"אמי" ג'יי דופלאס ("החוג לאנגלית"), אלכס אלומר אקפובום ("Twenties"), אינדי לואיס ("לה פורטונה"), קתרין דה קנדול ואדם לוי ("המכשף")

קרדיט HOT ו-NEXT TV


החל מה-2.8, ימי שלישי בשעה 22:00

ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

שתפו את הפוסט!