27 באפריל 2024 6:14
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ניקיטה" ("Nikita"), דרמת הריגול המותחת עונה רביעית ואחרונה בהוט

העונה האחרונה של דרמת המתח "ניקיטה"-

החל מה-19.6 ב-HOT Zone וב-HOT VOD

 

Nikita 4

 

"ניקיטה" ("Nikita"), דרמת הריגול המותחת של רשת "CW" וחברת "Warner Bros", נוצרה על-ידי הבמאי והמפיק McG ("המלאכיות של צ'ארלי"), זוכה ה"אמי" דיוויד לוינסון ("רחוב ג'אמפ 21"), קרלוס קוטו ("24") והמועמד ל"אמי" דני קאנון ("CSI לאס וגאס").

 

הסדרה מבוססת על שובר הקופות הצרפתי של הבמאי לוק בסון, שהוביל לאדפטציה קולנועית אמריקאית ולסדרת קאלט. הגרסה העדכנית, בכיכובה של שחקנית סרטי הפעולה מגי קיו ("מפוצלים", "מת לחיות 4.0"), זכתה לאורך ארבע עונותיה לאהדת המבקרים והמעריצים, וכן למועמדות לשני פרסי "אמי", לצד זכייה בפרס ה"Teen’s Choice". בדצמבר האחרון שודר פרק הסיום המרגש של הסדרה.

 

בעונה החדשה, ניקיטה (קיו) מוצאת את עצמה במנוסה, לאחר שהופללה בהתנקשות של נשיא ארה"ב. היא מוכרחה למצוא דרך לנקות את שמה, כמו גם להוכיח שהקבוצה החשאית, בראשותה של אמנדה (מלינדה קלארק, "האו.סי"), אחראים לפשע. במקביל, הצוות של ניקיטה מנסה לאתר אותה לפני שהאויבים שלהם עושים זאת. למרות ששברה את לבו כשעזבה אותו, מייקל (שיין ווסט, "סיפור אהבה בלתי נשכח") נחוש למצוא את ניקיטה, וייתכן שהוא האדם היחיד שמסוגל לעשות את זה. מתלווים אליו בת טיפוחיה של ניקיטה, אלכס (לינדזי פונסקה, "קיק אס"), ההאקר החמקמק בירקהוף(ארון סטנפורד, "אקס מן 3") וריין (נח בין, "דמג'ז"), שפעל לצדה של ניקיטה לתיקון הארגון "Division".

 

כאשר ניקיטה מוצאת טקטיקה שעשויה להציל אותה, היא מתאחדת בלי הכנה מוקדמת עם הצוות שלה. כעת, ניקיטה ואנשיה נאלצים להשאיר את ההיסטוריה המשותפת שלהם מאחוריהם ולעבוד יחד כדי להפיל את אמנדה. בדרך הם מופתעים לגלות שמזימתם נגד ניקיטה היא רק חלק מקונספירציה גדולה יותר, שעלולה להוביל לאסון גלובאלי. לתפקידי אורח מגיעים העונה המועמד ל"גלובוס הזהב" ג'אד נלסון ("מועדון ארוחת הבוקר") וג'ון גץ ("הרשת החברתית").

 

"ניקיטה" מתארת את קורותיו של הארגון הממשלתי הסודי "Division", שנציגיו מגייסים צעירים עם עבר בעייתי, ומוחקים כל ראיה מחייהם הקודמים, במטרה לעצב ולאמן אותם לכדי בלשים ורוצחים שכירים. ניקיטה הפתיינית והקטלנית הייתה צעירה מורדת, שהארגון הציל מגזר-דין מוות. לאחר שהבינה כי היא נבגדה על-ידי הקרובים אליה מכל, ניקיטה עשתה את מה שאף-אחד לפניה מעולם לא הצליח לעשות – והייתה למגויסת הראשונה שהצליחה להימלט מהסוכנות, למוטט אותה ולקחת אותה תחת שליטתה.

 

לצדה של קיו, מככבים בסדרה שיין ווסט, לינדזי פונסקה, מלינדה קלארק, ארון סטנפורד, נח בין, דיבון סאווה ("יעד סופי").

 

החל מה-19.6, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:45, ב-HOT Zone ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!